[cat] Per la importància del camí que anem fent,per aturar-nos durant el trajecte a observar,endavant, endarrere i als costats,per caminar,de tant en tant,a un ritme diferent del que estem acostuma/des a fer-ho,per no repetir la costum si no ens va bé,per il·lusionar-nos cada dia. Actualment fent camí als Països Baixos.

dimecres, 30 de juliol del 2014

Olis [Aceites]

Fa més d'un any vaig comprar un potet d'oli de Jojoba a una herboristeria que m'encantava anar quan vivia a Barcelona.  Vaig posar-me'n vàries vegades al cabell, per hidratar-lo.  Encara en tenia més de mig pot i aquestes últimes dues setmanes m'ho he tornat a fer, com a cura post-estiu (aquí a Nijmegen, ara ja tenim més dies de tardor que d'estiu).  I realment garantitzo que no s'ha fet ranci, que conserva la seva olor original.  I que és molt agradable i bò pel cabell fer-se aquesta cura!

I seguint amb els olis, avui m'he posat una gota d'oli de roses a les mans abans d'estirar-me una estona després de dinar, i que agradable la sensació de descansar amb aquesta oloreta de fons!  També abans de les vacances vaig comprar un oli essencial d'espígol.  Un oli i una planta en general que m'ha acompanyat durant aquests dies.  

Bon mes d'agost a tot@s!

[Hace más de un año compré un botecito de aceite de Jojoba en una herboristería en la que me encantaba ir cuando vivía en Barcelona.  Me lo puse varias veces en el pelo, para hidratarlo.  Aún me quedaba más de medio bote y estas dos últimas semanas me lo he vuelto a hacer, como cura post verano (aquí en Nijmegen, ahora ya tenemos más días de otoño que de verano).  Y realmente garantizo que no se ha puesto rancio, que conserva su olor original.  ¡Y que es muy agradable y bueno hacerse esta cura!

Y siguiendo con los aceites, hoy me he puesto una gota de aceite de orsas en las manos antes de echarme un rato después de comer, y ¡qué agradable la sensación de descansar con este olorcito de fondo!  También antes de las vacaciones compré un aceite esencial de lavanda.  Un aceite y una planta en general que me ha acompañado durante estos días.

¡Feliz mes de agosto a tod@s!

Viu aquí, és a dir, relaciona't més amb lo present que amb lo absent" Precepte de la Gestalt