[cat] Per la importància del camí que anem fent,per aturar-nos durant el trajecte a observar,endavant, endarrere i als costats,per caminar,de tant en tant,a un ritme diferent del que estem acostuma/des a fer-ho,per no repetir la costum si no ens va bé,per il·lusionar-nos cada dia. Actualment fent camí als Països Baixos.

diumenge, 6 de gener del 2013

La vida ens posa proves... [La vida nos pone pruebas...]



La vida ens posa proves... a vegades em tanco i em rigiditzo i d'altres m'estovo i m’afluixo. 
El més conegut per mi és rigiditzar-me, i la tasca és deixar-me estovar, relaxar-me, respirar.  I ara estic en això. I no sempre ho aconsegueixo.  Lo fàcil i lo conegut per mi és glaçar-me.
Afluixar-me em permet sentir...i les llàgrimes es comencen a descongelar. 
Ara convé alentir el ritme; 
El d'una persona important per mi, s'està alentint ràpidament i això aquests últims dies em fa mirar-la a ella i mirar-me a mi i reflexionar sobre el temps, sobre la identitat, sobre la pèrdua.  Sobre el dia a dia, sobre la meva exigència, sobre el respecte cap a l’altre.  Sobre l’espai meu i el teu, i el seu. 
La vida ens posa proves…a vegades em tanco i em rigiditzo i d’altres m’estovo i m’afluixo.


[La vida nos pone pruebas...a veces me cierro y me rigidizo y otras me ablando y me aflojo.
Lo más conocido por mi es rigidizarme, y la tarea es dejarme ablandar, relajarme, respirar.  Y ahora estoy en esto.  Y no siempre lo consigo.  Lo fácil y lo conocido para mi es congelarme.
Aflojarme me permite sentir...y las lágrimas se empiezan a descongelar.
Ahora conviene ralentizar el ritmo;
El de una persona importante para mi, se está ralentizando rápidamente y esto estos últimos días me hace mirarla a ella y mirarme a mi y reflexionar sobre el tiempo, sobre la identidad, sobre la pérdida.  Sobre el día a día, sobre mi exigencia, sobre el respeto hacia el otro.  Sobre el espacio mio y tuyo, y el suyo.
La vida nos pone pruebas...a veces me cierro y me rigidizo y otras me ablando y me aflojo.]
Viu aquí, és a dir, relaciona't més amb lo present que amb lo absent" Precepte de la Gestalt