[cat] Per la importància del camí que anem fent,per aturar-nos durant el trajecte a observar,endavant, endarrere i als costats,per caminar,de tant en tant,a un ritme diferent del que estem acostuma/des a fer-ho,per no repetir la costum si no ens va bé,per il·lusionar-nos cada dia. Actualment fent camí als Països Baixos.

dijous, 1 de gener del 2009

Feltre


Sempre havia pensat que això dels treballs manuals no és lo meu. A l'assignatura de plàstina no era massa curosa a l'hora d'entregar els treballs que feiem, mai he sapigut dibuixar i sempre he pensat que la creativitat és un tema que tinc pendent.


I a l'hora de pensar els regals d'aquest any per les festes de Nadal, navegant per Internet se'm va acudir fer-los jo. He fet uns gerros amb unes roses fetes de cartulina (ja en penjaré una foto) i mentre els feia imaginava que l'Ikebana és algo semblant i realment em sentia relaxada, també vaig fer unes bossetes fetes de roba i feltre amb les que m'ho he passat molt bé i per la nit de Cap d'Any que va ser ahir, vaig fer unes roses com a agulla de pit; diu la superstició popular que portar alguna peça de roba interior aquesta nit porta bona sort...en aquest cas, lluiem un detall vermell exterior. La bona sort va ser passar una vetllada agradable i junts.
Els meus millors desitjos per vosaltres i per aquest any 2009 que acabem de començar.
L'adreça del del blog és: http://patxouli.blogspot.com/

3 comentaris:

Antonia ha dit...

Hola Guapa

Que dius ?? Que aixó de les manualitats no set dona bé??

Quines tonteries.
El gerro amb les roses de cartolina que em vas regalar per Nadal es molt bonic i original

Pero el més bonic d'aquest regal, es que l'has fet tu personalment

Gracies. Un petó molt graaaaan

Padrineta

Sílvia Font Jansà (Teràpia Gestalt) ha dit...

Gràcies Padrineta!! M'encanta aquest: "quines tonteries".

Un petó!!!

Sílvia

1 Pam, 2 Pams, ... ha dit...

Hola Sílvia !!!

T'han quedat precioses aquestes roses. Jo com tú estic experimentant amb el feltre i no sé que dir-te en quant a la pregunta que encongeixen ... no en tinc ni flowers.

Per cert, ànims que vull veure més cosetes teves ...

Petonets

Viu aquí, és a dir, relaciona't més amb lo present que amb lo absent" Precepte de la Gestalt