[cat] Per la importància del camí que anem fent,per aturar-nos durant el trajecte a observar,endavant, endarrere i als costats,per caminar,de tant en tant,a un ritme diferent del que estem acostuma/des a fer-ho,per no repetir la costum si no ens va bé,per il·lusionar-nos cada dia. Actualment fent camí als Països Baixos.

dimarts, 28 d’octubre del 2008

"Auberginies" de l'àvia

Anoto una recepta que vaig fer ahir per primera vegada, la vaig trobar a la xarxa i em vaig decidir a fer-la perque havia comprat quatre "auberginies" d'aquelles petitones.

Ingredients:

4 auberginies petites o dues de grans
una ceba
1 all gran
Julivert
"Mejorana" (jo vaig improvitzar i vaig utilitzar aufàbrega)
Pebre
Canyella
Nou moscada
Sal
Oli
Farina
2 tasses de llet
rovell d'ou

Partir les "auberginies" en dos i posar-les a bullir a una cassola amb aigua i sal. Al cap d'una estona, quan estiguin bastant cuites, treure-les, colar-les i quan es pugui treure tota la polpa amb cura de que no es trenqui la pell.

A banda, sofregir la ceba i l'all picat o tallat petitet (a l'all li trec la part de dins perque diuen que així no es fa indigest). Afegir el julivert picat, la mejorana i la polpa d'"auberginia". Posar-hi la sal, el pebre, la canyella i la nou moscada. Si es vol s'hi poden afegir unes quantes avellanes picades, que hi donen bon gust i són saludables. Apagar el foc i afegir una mica de farina, la llet i l'ou. Barrejar-ho tot i omplir la pell de les augerginies.

Posar-hi una fina capa de mantega i una mica de formatge ratllat, o tambè pols de pinyons, ametlles, avellanes o una mica de pa ratllat. Gratinar-ho.

Si ho tasteu, espero que us agradi!!!
Viu aquí, és a dir, relaciona't més amb lo present que amb lo absent" Precepte de la Gestalt